dinsdag 22 november 2011

Catrice meets O.P.I

Vandaag heb ik negen lakken uitgekozen van Catrice. Hierover heb ik Gone Gonzo! en Rainbow connection van de O.P.I de Muppets collectie gelakt.


De negen lakken van Catrice:
Snow Motion! / Bye, Bye Birdy! / Man, Go Tango / Raspberry Field Forever / I Sea You! / Lucky In Lilac / Pool Party At Night / Sing: Hey, Dirty-Lilah! /
I Wear My Sunglasses At Night

Rainbow Connection / Gone Gonzo!

Hieronder zien jullie de nagellakwielen op verschillende ondergronden. De kleuren die genummerd zijn, zijn de Catrice lakken met Gone Gonzo! eroverheen gelakt. De kleuren die niet genummerd zijn, zijn de Catrice lakken met Rainbow Connetion erover heen gelakt.

1: 470 Snow Motion!
2: 510 Bye, Bye Birdy!
3: 020 Man, Go Tango
4: 360 Raspberry Field Forever
5: 250 I Sea You!
6: 130 Lucky In Lilac
7: 410 Pool Party At Night
8: 630 Sing: Hey, Dirty-Lilah!
9: 440 I Wear My Sunglasses At Night









Welke combinatie vinden jullie het mooist?

Xoxo Noraly

2 opmerkingen:

  1. Supercool! Ik vind Gone Gonzo het leukst over rood en Rainbow Connection het leukst over paars. Maar ik heb het een beetje gehad met glitter geloof ik. Echte overkill in alle collecties de laatste tijd...:p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh dat is jammer. I love glitter, hoe mee hoe beter :) vooral nu de kersttijd eraan komt. Ik draag (bijna) geen lak meer zonder glitter erover haha.

    BeantwoordenVerwijderen