donderdag 10 november 2011

NOTD: True Love en Nfu.Oh 51

Vandaag een NOTD van de kleur True Love uit de Trend Edition Vampire's Love van Essence. Van een bezoeker kreeg ik de tip om van de aparte lagen lak een foto's te maken zodat jullie de basislak ook zonder de topper kunnen zien, dit heb ik in dit artikel gedaan. Eerst zien jullie alleen de lak True Love en later met Nfu.Oh 51 er over heen gelakt.

 True Love







 True Love met Nfu.Oh 51 eroverheen gelakt.


Base coat: Nail art potecting base coat van Essence
Basiskleur: True Love van Essence
Topper: 51 van Nfu.Oh
Topcoat: Out the door topcoat van INM

Xoxo Noraly

2 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk, bedankt! �� Ik vond het paarse lakje niet zo spectaculair in de winkel, maar ik heb ze toch allemaal gekocht (zo ben ik wel :)), maar op jouw nagels is het prachtig! En ik denk dat ik toch maar aan de Nfu Oh flakies moet, leuke combi!

    BeantwoordenVerwijderen