vrijdag 18 november 2011

Swatches O.P.I - The Muppets



Na 'lang' wachten heb ik ze eindelijk weten te bemachtingen. Vier lakjes uit The Muppets Collectie van O.P.I. Ik heb nog even getwijfeld welke lakken ik zou kopen maar ik heb uiteindelijk een keuze kunnen maken. Kijken jullie mee?

 Excuse Moi! / Gone Gonzo! / Rainbow Connection / Warm en Frozzie

Excuse Moi! / Gone Gonzo!

 Rainbow Connection / Warm en Frozzie

 Rainbow Connection / Gone Gonzo! / Excuse Moi! / Warm en Frozzie

Swachtes op mijn nagels volgen.

De lakken zijn erg mooi! Ik raad ze zeker aan. De lakken kosten 13.95 euro per stuk. Ik heb ze gekocht bij Bevelsborg in Hengelo.

Hebben jullie ook lakken gekocht uit deze collectie?

Xoxo Noraly

4 opmerkingen:

  1. Ik heb het Mini setje met Warm and Fozzie, Excuse-Moi, Designer de Better en Wocka Wocka. Ik ben niet héél erg weg van de kleurtjes (uitzondering is Excuse-Moi), maar misschien verandert mijn mening als ik ze op mn nagels heb. Rainbow connection vind ik super; die wil ik misschien nog full size... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze hadden een minisetje moeten maken mat de glitterlakjes haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee!

    Ik heb deze lak ook en vind hem prachtig!!
    Hij bleef bij mij goed op mn nagels zitten, ook heel belangrijk :)

    Ik ben benieuwd naar de andere lakjes!

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij mij bleef Excuse moi! jammer genoeg niet lang zitten :( heb een idee dat het komt door de vele glitters...

    BeantwoordenVerwijderen