woensdag 9 november 2011

Trend Edition Vampire's Love van Essence + swatches

Vooraf >>> eergister lag in mijn bedje toen ik opeens voelde dat er iets onder mijn kussen lag. Toen ik keek, was het een superlief kaartje van mijn vriend. Hier had hij opgeschreven dat hij wat geld op mijn rekening had gestort om de Trend Edition Vampire's Love te kopen. Vinden jullie dat niet superlief? Ik heb ook dan ook de ALLERLIEFSTE vriend van de wereld :). <<<

Gisteren zag ik bij de derde Kruidvat waar ik ben geweest eindelijk de Trend Edition Vampire's Love liggen. Jammer genoeg hadden ze nog maar drie lakjes maar deze heb ik alvast gekocht. Verder heb ik de volume lash powder, de lipstain en de blush gelée.


02 into the dark / 04 the dawn is broken / 05 hunt me if you can.


 volume lash powder.
Essence zegd hierover: "Het volume wimperpoeder zorgt voor een verleidelijke look met extra lengte en extra volume in enkele seconden. simpelweg je mascara aanbrengen, de poeder op je wimpers verdelen met het praktische borsteltje en vervolgens een tweede laagje mascara aanbrengen – en klaar! Ik ben erg benieuwd naar dit product.
 Lipstrain in de kleur 02 true love / blush gelée.
Swatches van de blush gelée en de lipstrain.

De lipstrain op mijn lippen.
Ik hoop dat ik de andere twee lakjes ook nog kan bemachtigen. Hebben jullie ook wat van deze Trend Edition gekocht?
Xoxo Noraly

1 opmerking:

  1. Wat lief! Ik heb vandaag ook alle lakjes kunnen bemachtigen, dus ik ben blij.:D

    BeantwoordenVerwijderen